Nefunkční připojení k internetu může mít více příčin.
Restartujte veškerá zařízení vypojením z elektrické energie na dobu přibližně jedné minuty.
Nezapomeňte zkontrolovat správné zapojení kabeláže, je možné, že jste při stěhování či úklidu omylem některý vypojili.
Pokud máte problém jen na některém počítači a na ostatních zařízeních je služba v pořádku, restartujte jej.
Jestli jste koupili nový počítač či notebook nebo nainstalovali nový operační systém ve stávajícím počítači, věnujte pozornost bodu Nastavení připojení k internetu.
Zkontrolujte si váš bankovní výpis a zkontrolujte, zda máte uhrazené veškeré faktury.
Pro konzultaci veškerých kroků a vyřešení problému jsme vám k dispozici na telefonu +420 776 222 166 od 9:00 do 17:00.
Naměřené hodnoty downloadu, uploadu a ping nám zašlete na info@22net.cz, pro vyřešení problému jsme vám k dispozici.
Nefunkční televize
Pokud vám nefunguje služba IPTV, proveďte, prosím, následující kroky:
Odpojte set-top box ze zásuvky a nechte vypnutý, pokud máte více set-top boxů, je nutné vypnout všechny
Restartujte switch a wi-fi router – odpojte ze zásuvky a znovu zapojte
Počkejte cca 2-3 minuty
Zapněte set-top box a nechte naběhnout
Ve chvíli, kdy je služba stále nefunkční, volejte na +420 776 222 166. Zjistěte si před zavoláním, zda vám funguje internet či nikoli, a tuto skutečnost nám nahlaste. Pomůže to rychlosti diagnostiky problému a tím i jeho vyřešení.
Nastavení odchozí pošty
Zkontrolujte nastavení vašeho emailového klienta. Server odchozí pošty by měl být nastavený na smtp.22net.cz.
Jestli si nevíte rady, jsme vám připraveni pomoci na telefonu +420 776 222 166.
Nastavení připojení k internetu
Pokud máte nový počítač, nebo jste přeinstalovali operační systém u stávajícího, nemusíte nic nastavovat.
Pokud máte wi-fi router, stačí vybrat vaši bezdrátovou síť a zadat heslo.